Ik ben huurder Ik ben woningzoekende Over WOONBEDRIJF, Vestide
Locatie: Ik ben huurder    Klachten over onze dienstverlening

Klachten over de dienstverlening van Vestide

 
AA

Ben je ontevreden over jouw contact met ons of over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten. 

We willen de situatie graag met je bespreken en samen een oplossing zoeken. We vinden het belangrijk om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Jouw klacht geeft ons een kans om het de volgende keer beter te doen. 

Je kunt je klacht schriftelijk melden, door ons een brief te sturen of gebruik te maken van het formulier klachten over Woonbedrijf-Vestide melden. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@vestide.nl

Reparatieverzoeken zijn geen klachten. Die meld je via onze website of telefonisch (040 -2 97 93 80). Zijn er problemen met de leefbaarheid of heb je overlast? Dan kun je gebruik maken van het meldformulier overlast

We behandelen jouw klacht in eerste instantie zelf. We leggen jouw klacht neer bij de afdeling of het district waarop deze klacht betrekking heeft. Meestal komen we er samen wel uit. Ben je nog niet tevreden met onze afhandeling of zie je niets in onze oplossing? Dan kan je bij verschillende instanties of commissies terecht. 

Eén daarvan is de Klachtencommissie van Woonbedrijf-Vestide. Deze commissie is onafhankelijk: de leden hebben hierin op persoonlijke titel zitting. Geen van hen werkt voor of bij Woonbedrijf-Vestide.   

De Klachtencommissie vraagt altijd eerst naar de schriftelijke reactie van Woonbedrijf-Vestide op je klacht. Zonder deze reactie kunnen zij jouw klacht niet in behandeling nemen. Hebben wij genoeg tijd gehad om te reageren op je klacht, maar kreeg je van ons geen reactie? Dan kun je natuurlijk wel naar de Klachtencommissie stappen. 

Wanneer de Klachtencommissie jouw klacht in behandeling neemt, word je samen met Woonbedrijf-Vestide uitgenodigd voor een mondelinge toelichting. De Klachtencommissie adviseert vervolgens de directie van Woonbedrijf-Vestide, die het uiteindelijke besluit neemt. De gehele procedure duurt ongeveer tien weken.

Meer informatie over het indienen van een klacht bij de Klachtencommissie en de procedure, vind je op de website van de Klachtencommissie www.kcwb.nl.

Voor meer informatie verwijzen wij je naar de folder Klachtrecht Nu.